המיטב של הקוסמטיקה הקוריאנית 2019 – חלק 2

בפוסט אדבר על מיטב המוצרים של שנת 2019 בכל קטגוריה.

שלב ניקוי ראשון – שמן ניקוי.

Manyo Factory Herb Green Cleansing Oil

אני אוהבת את השמן בגלל מרקם מושלם – לא נוזלי ולא כבד מדי, ובעיקר בגלל ארומה מרעננת וממריצה – מאד מזוהה אצלי עם למון גראס, עשב טרי. הריח כל כך ממריץ שלפעמים אני מעדיפה שלא להשתמש בו בערב שלא להעיר אותי יותר מדי לפני שינה.

ניחוח השמן בא מהרכיבים הארומטיים (לא שמנים ריחניים), השמן לא מבושם.

ניסיתי אחריו שמן ניקוי מאת החברה Huxley "בהמלצה" של הבלוגרית אליסה פורמן (עליה כתבתי בפוסט סקירה קודם כאן) – ולא , אני חוזרת לפייבוריט שלי.

השמן משתלב מצוין בשגרה שלי לדעתי מתאים לעור רגיש, שמן,מעורב ובעייתי.

80a4ddc14fa01906bd79011c193c09a1

לא ניסיתי שמן נוסף, צהוב בסדרה, אך לפי תגובת הבלוגרית ניקה דונסקיה מדובר בשמן כבד יותר.

בימי קורונה הקשים, כשניתן להזמין רק בשיטת משלוח DHL, ניתן להשיג את המוצר באתר Tester Korea. נכון למועד פרסום הפוסט האתר יצא במבצע – 50% הנחה על משלוחי DHL, אז כדאי לתפוס מבצעים כאלה, בתקווה שנצא מהמשבר ונחדש טיסות כמה שיותר מהר.

מחיר המוצר – כ-20 דולר.

רשימת רכיבים: Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbeth-30 Tetraoleate, Isoamyl Laurate, Caprylic/Capric Triglyceride, Camellia Sinensis Leaf Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Artemisia Vulgaris Oil, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Caprylate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Moringa Pterygosperma Seed Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Tocopherol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Camellia Sinensis Leaf Water, Artemisia Vulgaris Extract, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Pogostemon Cablin Oil, Olibanum.

שלב ניקוי שני – קצף/ג'ל ניקוי.

כשמדובר במוצרים מהסוג הזה, אני מקפידה להשתמש בתכשירי ניקוי בעלי רמת חומציות נמוכה מעט  – Lowacidic או Subacidic , כפי שקוראים לזה היצרנים, כלומר מדובר ברמת החומציות בטווח 5-6, שהיא מתאימה בצורה הכי אופטימאלית לרמת החומציות הטבעית של עור הפנים.

רמת החומציות הנמוכה או הגבוהה יותר יבצעו קילוף או יפגעו במעטפת החומצית של העור, הלא היא מחסום ההגנה שלו, וזה, כפי שלמדנו בפוסט הקודם, מקור לבעיות עור רבות.

יצרני הקוסמטיקה הקוריאנית אימצו את המודעות הזו לפני כ-3 שנים, וכיום השוק רווי בתכשירי ניקוי "בעלי חומציות מעט נמוכה". ניסיתי תכשירים רבים כאלה במהלך השנה, ולמדתי שגם רמת חומציות נמוכה עדיין לא מבטיחה ניקוי עדין מספיק.

כשהשתמשתי בקצף ניקוי של חברות "צמחיות" הבאים:

INBELLO Hibiscus Hidratante Cleanser

Isntree Sensitive Balancing Cleansing Foam

הרגשתי שהם מייבשים אותי מאד ומנקים עד לתחושת "חריקה". הם לא התאימו לי גם לעור הגוף.

בחנתי רשימות רכיבים. 3 רכיבים המשותפים למוצרים אלה: mystiric acid, lauric acid, stearic acid- חומצות שומן המופקות מקוקוס, שתפקידן ליצור מרקם אמולסיה וקצף והן עשויות לייבש את העור.

גם מוצרים אחרים בהם השתמשתי לפני כן, שהכילו את הרכיבים האלה, גרמו לי לאותה בעיה.

אציין כי מדובר בתגובה אינדיבידואלית שלי (כן, שוב חידשתי ש"הכל אינדיבידואלי"), וייתכן שלאחרים זה לא קורה.

אך אני חייבת להימנע מהרכיבים הנ"ל בתכשירי הניקוי שלי.

ROUND LAB 1025 Dokdo Cleanser הוא מוצר מושלם עבורי מ-3 סיבות: עדינות לעור, איכות הניקוי, מחיר חסכוני – באתר Jolse  ניתן למצוא אותו במחיר של כ-9 דולר, כשיש מבצעים.

round_lab_1025_dokdo_cleanser_150ml_1578298324_44d9bdccb_progressive

רשימת רכיבים: Water, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Coco-Betaine, Potassium Cocoyl Glycinate, Potassium Benzoate, Sodium Chloride, Polyquaternium-67, Potassium Cocoate, Citric Acid, Fructooligosaccharides, Saccharide Hydrolysate, Disodium EDTA, Pullulan, 1,2-Hexanediol, Allantoin, Panthenol, Sea Water, Sodium Acetate, Butylene Glycol, Anthemis Nobilis Flower Oil, Caprylic/Capric Triglycerides, Beta-Glucan, Phosphatidylcholine, Hyaluronic Acid, Ethylhexylglycerin, Ceramide NP, Glycine, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Glutamic Acid, Serine, Sodium Hyaluronate, Lysine, Alanine, Arginine, Threonine, Proline

לחברת ROUND LAB יש מספר קווי מוצרים, כל אחד על בסיס רכיב דומיננטי אחר, ופונקציה אחרת בהתאם. הקו Dokdo הוא אולי המפורסם ביותר ומבוסס על סרמידים, רכיבים מרגיעים כגון פנטנול ומינרלים ממקור ימי. הסדרה מותאמת לעור רגיש. אני גם מאד נהנית מהטונר וקרם לחות מאותה סדרה. הטונר מתאים יותר לקיץ, והקרם משתלב בשגרת לילה.

$_57

Dokdo – זהו שם קוריאני לסלעי ליאנקור, קבוצת איונים בים יפן, מקור מחלוקת בין יפן וקוריאה. Dokdo משתייכים לשטחה ההיסטורי של קוריאה, אך ב-1910 במהלך הכיבוש היפני את קוריאה הם סופחו ליפן. כיום קוריאה שוב שולטת בשטח Dokdo, אך יפן טוענת עליו ריבונות.

dokdo-rocks-south-korea01

כך הפוליטיקה והלאומיות עוברות לקוסמטיקה.

להלן סקירת הליין מאת האתר Jolse

 ניקוי מיוחד.

מדובר במוצר ניקוי יסודי יותר, שלא נועד לשימוש יום יומי, אלא למספר פעמים בשבוע, לפי הצורך, כדי להסיר תאים מתים ולרענן את העור..

זוהי משפחה של מוצרים ניקוי בצורת ג'ל-מסכת בועות.

כלומר, משהו שנראה כמו ג'ל סמיך, שבמגע עם העור הופך לשכבת קצף, שניתנת לעיסוי קל ושטיפה מיידית, וניתן גם להשאירה למספר דקות, בדומה למסכת חימר.

המוצרים האלה מבצעים קילוף פיזי מאד עדין, בזכות הבועות הקטנות ו/או חלקיקים רכים שהם קליפה של ירוקות ופירות או צלולוזה.

תמציות צמחיות משמשות גם כמקור לחומצות אלפא הידרוקיסיות – אם כי, שוב, מדובר כאן בפילינג מאד עדין, ואפילו לא ניתן כאן לדבר על ריכוזי חומצות מוצהרים.

כל המוצרים הותירו גוון עור בהיר יותר ואך הורידו נפיחויות.

לי יש עור מאד רגיש לחומצות אלפא – הידרוקסיות, לאחרונה בכלל הפסקתי להשתמש בהן. המוצר הזה הוא אלטרנטיבה בשבילי שמשמש אותי לפילינג שטחי עדין .

90428357_590906541499295_3041234241712029696_n

המוצר הראשון מהסוג הזה שניסיתי היה

MEDI-PEEL Algo-Tox Deep Clear

81

רשימת רכיבים: Purified Water, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Glycerin, Butylene Glycol, Methyl Perfluorobutyl Ether, Methyl Perfluoroisobutyl Ether, Acrylates Copolymer, Lauryl Betaine, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract (10,000ppm), Sodium Chloride, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Tetradecene, 1-Hexadecene, Fragrance, Ethylhexylglycerin, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract, Propanediol, Gardenia Florida Fruit Extract, Inonotus Obliquus (Mushroom) Extract, Aletris Farinosa Root Extract, Asiaticoside, Madecassic Acid, Asiatic Acid, Centella Asiatica (Gotu Kola) Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Origanum Vulgare Leaf Extract, Chamaecyparis Obtusa Leaf Extract, Lactobacillus/Soybean Ferment Extract, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, sh-Oligopeptide-1, sh-Oligopeptide-2, sh-Polypeptide-1, sh-Polypeptide-3, sh-Polypeptide-16, Yellow No. 5, Blue No. 1.

חברת Medi Peel הרחיבה את קו המוצרים עם מסכת ניקוי נשטפת

Medi Peel Herbal peel tox

51Xr4zHowEL

אני לא ניסיתי את המסכה. ברשימת הרכיבים אין חימר, ואני יכולה להניח שמדובר במסכת ניקוי עדינה לעור רגיש ויבש.

מאד אהבתי את המוצר של Medi Peel , אך המחיר הגבוה,  כ-18 דולר ל-150 מל', גרם לי לחפש אלטרנטיבה שוות ערך מבחינת האפקט וזולה יותר.

באותו מחיר רכשתי מוצר אחר, בכמות כפולה (300 מל'):

Wonder Bath Super Vegitoks Cleanser

40ced78935e2ec7cfa2bc175b3b775ad

עד כמה שידוע לי, מדובר במוצר ראשון בסוגו, שהוליד מוצרים רבים דומים אצל חברות אחרות, כמו Medi Peel עליו דיברתי.

בהתחלה קצף הניקוי היה חלק ממסכת בד דו-שלבית Wonder Bath Super Vegitoks 2 Step Mask והיה כה מוצלח שהפך למוצר עצמאי.

BB_WonderBathMask__58198.1558707668.1280.1280

רשימת הרכיבים של קצף זה ארוכה ושונה מהמוצר הדומה של Medi Peel. הנוסחה הקודמת הכילה SLS, שירד מהנוסחה הנוכחית. להלן רשימת הרכיבים באתר Cosdna.

למרות השוני המשמעותי ברכיבים, לשני מוצרים יש אפקט דומה מאד. במוצר של Wonder Bath מורגשים חלקיקים של צלולוזה, שמשלימים את פעולת הפילינג הפיזי העדין. שני המוצרים מעולם לא גרמו לי גירוי.

על גל ההצלחה של המוצר החלוצי, החברה היצרנית השיקה שני סוגים חדשים של קצף, בצבעים סגול (על בסיס ירקות ופירות אנטי – אוקסידנטיים כגון פירות יער וכרוב סגול) ואדום (על בסיס פירות אדומים המשמשים כמקור חומצות אלפא הידרוקסיות, כגון עגבניה ורימון). אני לא ניסיתי אותם, אך מהתגובות של המשתמשים נראה כי כולם התבשלו באותו סיר, ואין ביניהם הבדל מיוחד פרט לצבע וריח.

כיום כל סוג של קצף ניקוי בא כמוצר עצמאי וכן כחל של מסכת בד דו-שלבית.

גם החברה SOME BY MI שידועה בזכות המוצרים לעור בעייתי השיקה קצף ניקוי ירוק. הם מציגים את המוצר כטיפול ב"שחורים" והוא מכיל חומצה בטא הדרוקסית.

SOME_BY_MI_Bye_Bye_Blackhead_30_Days_Miracle_Green_Tea_Tox_Bubble_Cleanser_120g_1

2 מחשבות על “המיטב של הקוסמטיקה הקוריאנית 2019 – חלק 2

    1. כמעט כל פוסט רלוונטי לעור בוגר ויבש. אני מתייחסת לתמונה הגדולה, למקור הבעיות של עור בוגר, למה הוא נראה כפי שהוא נראה, מה מקור הבעיות שלו, ולא מקטלגת כל פוסט לפי סוג עור X

      אהבתי

כתיבת תגובה